keskiviikko 1. toukokuuta 2013

Vappupäivä!

Heräsin vasta hetki sitten. Eilen oli tosiaan mielenkiintoinen päivä joka sisälsi hieman romantiikkaakin ja nauroin itseni melkein kipeäksi.

Tosiaan tapasin tämän jätkän josta oonkin jo maininnut.  Vaikka kirjotankin blogissani aika henkilökohtaisista asioista koitan olla mainitsematta henkilöitä nimeltä. Koitan keksiä jonkun lempinimen yms. josta ei voi arvata kenestä puhun.  Mutta nyt kerron teille hieman mitä eilen tapahtui ;).

Menin eilen koulun jälkeen luokkakaverin kanssa Selloon pyörimään. Sovittiin, että näen siellä T.U:n. Jätkä oli vähän myöhässä mutta mä annoin anteeks, kun oli liikenteessä ollut ongelmia. Meillä oli tosi hauskaa, mentiin aluks kahville. Omasta tottumuksesta olin jo kaivamassa mun lompakkoa esille, mutta tietenkin jätkä tarjos mulle kahvit. Siinä sit istuttiin ja katsottiin toisiamme. Välillä mua alkoi naurattaa ja hymyilemään, mutta aluks oli vaikea saada sanaa suusta. Sitten kierreltiin selloa ympäri. Käytiin pihalla kun T.U halus polttaa. Se puhalsi savua mun kasvoihin ja virnisteli flirttailevasti. Mä koitin hymyillä herttaisesti, mutta musta tuntui että näytän enemmän saunatontulta kuin kaunottarelta. Olis pitänyt värjätä tukkakin, kun juurikasvu iski päälle.

Sitten me lähdettiin autoilemaan. Mä asittelin monet paikat Espoosta ja välillä johdatin meidät umpikujalle. Meillä oli omalaatuista läppää hieman pervoakin. Oli myös sellaista perseen läiskimistä ja nipistelyä. Se oli vaan hauskaa. Mulla oli tosi ihana päivä ja ilta, oltiin toistemma kanssa useampi tunti. Sain kyydin kotiin asti ja pussattiin viel hyvästiksi. Toivottavasti T.U tulis taas joskus moikkaamaan mua. Tää jätkä on sellainen kunnon hurmuri, vähän nyky aikainen Elvis Presley lävistyksiensä kanssa. Sanoinkin sille, että se näyttää ihan Elvikseltä, mutta se ei ottanut sitä kohteliaisuutena. Ehkä mun pitäis alkaa kutsua sitä Elvikseksi ihan vaan kiusatakseni pikkaisen. ;)

Tietysti jotkut kaverit jo alkoi kysellä, että ollaanko me nyt parisuhteessa. No eihän me olla. En oikein tiiä onko tää jtk säätöä, vai mitä tää on. Nähdäänkö me taas, millon ja mitä me tehdään. Tulevaisuudesta ei oikeastaan puhuttu. Tiiän kyllä, että T.U sais kyl kenet tahansa tytön ja taatusti moni on hurmaantunut tän herran karismaan. Mä toivon, että T.U soittais mulle tai laittais viestiä. Se ainakin myönsi, että siitä oli kiva nähdä mua. Mun pitää olla vaan kärsivällinen.








Ei kommentteja:

Lähetä kommentti