lauantai 4. toukokuuta 2013

Kuulumisia ja kuvia muutemalta päivältä. :)

Tosiaan, en oo pariin päivään ehtinyt blogia kirjoitella, koska mulla on ollut paljon tekemistä. Nyt sitten tulee kuulumisia roppakaupalla sillä mulla on ollut pari aika tapahtumarikasta päivää hyvän ystävän kanssa.

Torstaina mä menin ystävän kanssa heurekaan. Mun ystävä työskentelee lintsillä joten me päästiin ilmaiseks Heurekaan. Lintsin työntekijöillä on sellainen hyvä etu, että ne pääsee yhdessä kaverin kanssa huvipuistoihin, kylpylöihin ja moniin kivoihin paikkoihin Suomessa ilmaiseksi. Mä olin jo nähnyt ihmisnäyttelyn, mutta mun ystävä ei ollut. Heurekassa on monia mielenkiintoisia juttuja. Siellä voi tehdä kolikon itsestään, mennä maanjäristyslaitteeseen, pyöräillä pyörällä (mitä ei uskallettu tehdä), nostaa auton ylös ja monia muita kivoja asioita. Siellä menee aika tosi nopeasti, yhtäkkiä huomaa että aikaa on mennyt jo 2 tuntia. Sit käytiin hesellä syömässä. Meillä on tän ystävän kans tapana tehdä pikkuisia jekkuja. Tällä kertaa puhallettiin ilmapalloon ilmaa ja päästettiin sitä ilmaa sieltä tulemaan vähän jolloin kuuluu korvia vihlova ääni. Ihmiset dikkas meistä tosi paljon ja niille tuli kiire kävellä äkkiä ohi. Ihmiset on niin vakavamieleisiä ettei niitä naurata meidän jutut.

Eilen oli kiva koulupäivä. Opettaja oli tuonut pommaccia ja vaahtokarkkeja. Otettiin luokkakuvia yhden luokkalaisen kameralla. Ja tosiaan päivä oli siinä. :D Mulla on muutema viikko viel vapaavalintaisia aineita ja sitten alkaa kauan kaivattu kesäloma <33.

Eilen mentiin tän saman ystävän kanssa citycenteriin kun siellä oli tuparit. Oltiin siel hyvissä ajoin odottamassa ja saatiin hyvät paikat Jonne Aaronin keikalle. Jonne esiintyi klo 17. Mun ystävä ei oo aiemmin kuunnellut negativea eikä Jonne Aaronia muutenkaan. Se vähän epäili, että tykkääkö. Kuitenkin kun Jonne aloitti se oli ihan fiiliksissä ja napsimassa kuvia. Mäkin olin fiiliksissä, vaikka oonkin nähnyt Jonnen hetki sitten. En koskaan kyllästy katselemaan sitä miestä ja kuuntelemaan sen laulua. Alan jo vähitellen oppia uuden levyn biisien sanat ulkoa. Nyt osaan ulkoa jo ravintola surun ja taivas itkee hiljaa sanat.

Sitten oli muotonäytöksiä ja mallit käveli sellaista seinää pitkin, se oli aika upeen näköistä. Ennen Karri Koiraa porukkaa ehti kerääntyä paljon. Varattiin ystävän kanssa paikat jo tuntia aiemmin ja saatiin ihan hyvät paikat. Kaveri videokuvas melkein kaiken Karri Koiran esiintymisen, mutta se ei sitten koneella toiminutkaan. :( Osa porukasta oli kunnolla mukana ja osa vaan seistä tökötti paikoillansa. Me oltiin ystävän kans ihan fiiliksis mukana. Törmättiin myös mun kaveriin siellä. Se suotui ottamaan meistä kaverikuvia Karri Koiran kans. Sain myös nimmarin jee. :) Olin tosi iloinen viel siinäkin vaiheessa kun piti lähteä kotiin.

En oo ehtinyt miettiä T.U: ta. Aluks mulla oli kamala ikävä, mutta nyt se alkaa jo hellittää. Ei olla oltu tiistain näkemisen jälkeen pahemmin tekemisissä. Yhden viestin laitoin mihin kirjoitin, että se on mulle tärkeä ihminen. Se sanoi, että mäkin sille. Mutta sitten kun kerroin sille mun huoleenaiheita se sanoi, että siltä ei sitten saa myötätuntoa tai sääliä. En oikein tiiä mite se sillä tarkoitti, mutta sanoin etten mä kerjääkään keneltäkään sääliä vaan enemmän tukea ja kannustusta. 



  
Jonne Aaron eläytyy biisien sanoihin kunnolla

Ja bändi veti hyvin, Jonnen vasemmalla puolella hänen veljensä Ville Liimatainen

Minä ja kädessäni Jonne Aaronin nimmari

Karri koira villitsemässä yleisöä

Ja olihan pakko ottaa kuva vielä taululta


Tosiaan pääsin myös Karri Koiran kainaloon ja melkein kaadoin ton miehen ;D

Ja sitten vielä minä ihan fiiliksissä
 
 



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti