keskiviikko 1. toukokuuta 2013

Mielenkiintoisia ajatuksia


Taas sitä on tullut tajuttua, että todellakaan ulkonäkö ei kerro kaikkea ihmisestä. Ennen pitkään toisen luonne tulee esille ja tänään niin on käynyt parin ihmisen kohdalla negatiivisessa valossa. Tosiaan tänään lähti aika mielenkiintoinen keskustelu fasessa kun laitoin tämän kuvan Adam Lambertista ja Tommy Joe Ratliffista nuoleskelemassa keskenään. Ja kuvan tekstiksi



" En kyllä kykene ymmärtämään, että joidenkin mielestä homous on paha asia, ja sitä ei saa näyttää julkisesti yms... Lapsellista sanoa, että se on ällöttävää ja oksettavaa yms. En anna niille kommenteille mitään arvoa enkä muutenkaan rasistisille ihmisille."

Tuli eri tasoisia kommentteja. Ensimmäiset kommentit oli yhdeltä "kaverilta" ja mun tädiltä ja ne oli juuri sellaisia, että oksettavaa ja ällöttävää yms. Mua sit alkoi risoo ja keksin ton kuvatekstin. Koska mulla on erilaisia kavereita, ystäviä ja tuttuja niin joukkoon mahtuu bi-seksuaaleja, homoja, heteroita ja valitettavasti myös rasistisia ihmisiä. Tuntuu kyl oudolta, että 2013 vuonna homouskin on Suomessa aika iso tabu. On myös jännä, että ihmiset laukoo kaikkea paskaa, mutta niiltä ei löydy perusteita. :D Hah se on oikeastaan aika naurettavaa.  Mä olin myös vähän pettynyt tädin kommenttehin ja muutenkin asenteeseen. Ei siitä oo pitkä aika kun mun sisko just sanoi, että täti suurentelee asioita ja koittaa keksiä kaikesta negatiivista asiaa. Se on tullut valitettavasti huomattua. Tänään poistin tädin mun fasesta sukulaisten listalta. 

Tää päivä ei oikein muutenkaan oo ollut mikään lottovoitto mulle. Sain tietää, että jätkä johon oon joskus ollut kusessa ja tavannut pari kertaa onkin oikeasti hyväksi käyttäjä. Se on jännä kun monet ihmiset pitää tätä arvossa ja mun isovelikin on sanonut, että se on mukava tyyppi. Mutta pinnan alla voi olla ihan mitä tahansa. Päätin etten enää nää tätä jätkää, en halua olla ees sen kans enää tekemisissä sen jälkeen mitä oon saanut tietää siitä. 

Olisin kaivannut T.O:n tukea ja puhelinseuraa ja söpä hyvän yön toivotusta, mutta sitä ei tullut tänään. Entäs jos se onkin menettänyt mielenkiintonsa mua kohtaan, se hieman pelottaa. Mun yks viisas ystävä kyl tokas mulle: " Sillä on taatusti muutakin elämää"  Niin juuri, mutta silti pieni pelonhiukkanen kaivertaa sisällä. En oo pystynyt syömään pitkään aikaan kunnolla. Voipi olla, että muutama kilo on tippunut. Mut se ei oo vaarallista koska mulla on painoa sen verran, että pari kiloa voi tippua eikä kukaan huomaa mitään. Tosiaan vähän aikaa mua mökitti kaikki ihmisten ahdaskatseisuus, tädin asenne, miehet yms. Sitten mä taas ryhdistäydyin ja laitoin faseen tälläisen päivityksen.
" Mä päätin juuri hetki sitten, että don`t worry be happy. En murehdi huomisesta, koska huomiselle on omat murheet. Jos en kelpaa jollekin sellaisena kuin olen, se voi poistua mun elämästä, ovi on auki. :) Jos joku haluaa satuttaa mua, niin siinä yrittää. Mä jatkan taivaltamista vaikka välillä oiskin vaikeaa. Jos joku rakastaa mua ja on mulle ystävä, niin sitä ihmistä en tuu hylkäämään vaan pysyn rinnalla aina ja oon tukena. Joten eipä tässä muuta."

Niin ja on tässä päivässä ollut yks tosi hyvä puoli ja se on se, että ilmoittauduttiin kaverin kans ens kesälle talkoolaisiks. Nyt pitää vaan odottaa vastausta. :)  
-->




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti