keskiviikko 29. toukokuuta 2013

Hei kaikille! :)

Oli positiivinen yllätys, että blogissani on käynyt jo yli 1000 vierailijaa. Kiva jos joitakin kiinnostaa mun jutut. En oo nyt viime aikoina jaksanut kovinkaan usein blogia kirjoitella. Kirjoitan yleensä silloin kun tulee sellainen inspis ja viime aikoina olen kirjoitellut enemmän päiväkirjaa kun blogia.

Olen nauttinut kesälomasta. Tänään sain vihdoin ja viimein käytyä koulussa juttelemassa opon kanssa. Olin positiivisesti yllättynyt siitä, että sain kaikki vv-opinnot(vapaavalintaiset) hyväksluettua, nyt ei oo enää se huolenaiheena. Koulua ei tarvitse nyt miettiä tai murehtia vähään aikaan. On ihanaa kun on ollut näin kauniit ja kesäiset ilmat. Eilenkin ja tänään olen kävellyt pitkiä kävelylenkkejä. Olen vähän saanut rusketusta käsiini. Eilen tapasin todella mukavan jätkän, meillä riitti paljon juteltavaa. Olen saanut uuden kaverin ja se tuntuu tosi hyvältä. Se jätkä sanoi, mulle että ei oo koskaan tavannut ketään toista joka on joutunut kokemaan niin paljon ikävää elämänsä aikana. 

Huomenna on tosiaan palaveri minne tuppaa sossut, ylilääkäri, psykiatri ja mun huostaanottajat. Tapaamisessa jutellaan mun tulevaisuudesta ja jatkosta, mua ahdistaa kaikki tuollaiset palaverit. Mä toivoisin, että huominen palaveri menisi hyvin ja saatais vähän mun tulevaisuuden suunnitelmia toteutettua. Sitten voin perjantaina lähteä hyvin mielin viettämään viikonloppua Forssaan. Sitäkin reissua oon jo odottanut useamman viikon ja kohta sekin on käsillä.

Mun rakas kummipoika oli tänään tutkimuksissa kun sen paino nousee sen verran hitaasti. Selvitetään ettei sillä oo keliakiaa tai jotakin muuta ikävää tautia. Noin viikon päästä mun pikkuinen täyttää jo vuoden. Tää vuosi on mennyt niin nopeeta vauhtia etten oo pysynyt oikein vauhdissa mukana. Ja tasan kuukausi kun mä täytän 18-vuotta. :D Häh eks mä hetki sitten mennyt ekalle luokalle.

Viime viikonloppu oli hyvä olin hyväs ystäväni kanssa piknikillä ja vietettiin laatuaikaa. Mä kävin myös Serenassa, päästiin sinne ilmaiseksi yhden ystävän kanssa. :) Oon ollut sitä ennen Serenassa kerran aikaisemmin ja siitä on ainakin 5-6 vuotta jo aikaa. Oli kyllä hauskaa.

I love you girl  <33

Kesäisiä terveisiä kaikille ihanille ihmisille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti