sunnuntai 5. toukokuuta 2013

Pihalla on synkkä sää ja mun sisällä on pimeää


Mun mieli ei oo kovinkaan hyvä, mutta äsken olo vähän piristyi kun sai viettää aikaa parhaan ystävän kanssa ja jutella asioista ja nauraa hyville jutuille. Onneks on olemassa ystäviä jotka on aina valmiita kuuntelemaan ja tukemaan sua. Ystävät ja perhe on mulle tärkeetä ja ilman näitä ihmisiä mä en olis mitään. Kiitän todellakin niitä ihmisiä jotka jaksaa kuunnella ja kuivata mun kyyneleet. Tarviin välillä potkua perseelle ja kannustusta elämääni.

Tänään juttelin äidin kanssa puhelimessa, se on antanut anteeksi sille miehelle joka hakkas sen kaks kertaa. Nyt on taas väleissä ja ilmeisesti taas tapailee. Miks mun äiti ei ikinä opi. Se mies viime kerralla melkein hakkas mun äidin sairaalakuntoon. Kiva sitten kun joku päivä tulee puhelu, että äiti on sairaalassa... Mua itkettää jo nyt. Siskon kans puhun puhelimessa. Pahinta onkin, ehkä se kun me lapset ei voida vaikuttaa äidin elämään. Jos mun tahto toteutuis äiti hakis lähestymiskiellon sitä miestä kohtaan eikä enää ikinä olis sen kans missään tekemisissä.

Tänään kun olin mun ystävän kanssa se sanoi mulle hyvin: " Pitäisköhän sun tutustua jätkiin muuallakin kun netissä kun sulle tulee aina pettymyksiä". Tosiaan oon tutustunut jätkiin enemmän netissä kun muualla. Netissä on niin helppo lähestyä toista, mutta samalla se toinen voi esittää ystävällisempää ja mukavampaa kuin mitä oikeesti on.

Mun täti kirjoitti netissä: " Onkohan Annika väärästä puusta veistetty, tai miksi hän puolustaa niin homoutta" Justiinsa mä sanoin sille, että se on lahopää ja poistin fasesta. Olkoon musta ihan mitä tahansa mieltä vaan mua ei kiinnosta. Ei myöskään kiinnosta se, että se kertoo kaikista mun kirjoittamista päivityksistä ja kuvista sukulaisille. Ihan kuin sillä ei olis omaa elämää kun pitää koko ajan kytätä muiden tekemisiä ja juoruilla.

Päivän suru-uutinen oli myös se, että Ville Valolle on diagnosoitu paha astma ja mahdollisesti keuhkokuume ja keikkoja on täytynyt siirtää. Toivottavasti Ville paranis pian ja sais itsensä parempaan kuntoon.


Ja tosiaan loppuun haluan laittaa yhden biisin jolle oon menettänyt mun sydämeni :) <33

 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti