sunnuntai 19. toukokuuta 2013

Pitkästä aikaa

En oo vähään aikaan ehtinyt kirjoitella, eikä oo tullut mieleen mitään mistä teille kertoisin. Ajattelin nyt kuitenkin tehdä päivityksen viime aikaisista kuulumisista :). Mun elämässä on tapahtunut hyviä asioita, mutta on myös ollut ikäviäkin asioita.

Koulu alkaa olla loppusuoralla ja kesä lähestyy kaiken aikaa. On ollut paljon lämpimiä ja upeita päiviä. On myös satanut vettä ja ukkostanut. Oon nähnyt ystäviä jonkun verran, mutta viihtynyt myös omissa oloissani. Oon taas innostunut lukemisesta. Oon myös tutustunut viime aikoina uusiin ihmisiin netissä. Mitä oon seurannut, niin voipi olla hyvinkin että tässä kuussa tulee täyteen 1000 käyntiä mun blogissa. Se on vähän joillekin joilla on se 1000 lukijaa blogissa, mutta mulle kuitenkin aika paljon. :D On kiva jos mun jutut kiinnostaa joitakin.

No niin kuin oon sanonutkin kerron aika avoimesti mun blogissa asioistani. Siksi kerron myös teille, että oon saanut tappouhkausen viikko sitten. Tappouhkaus tuli mun äidin miesystävältä joka käski mun ottaa köyden mukaan seuraavan kerran kun tuun Forssaan ja hirttäytyä siihen.. Olin aika järkyttynyt, mutta nyt oon ehtinyt kelata ja kertoa asioista läheisillä. Mä aion hankkia lähestysmiskiellon sitä miestä kohtaan. Eli jos se koittaa lähestyä mua niin mä teen ilmoituksen siitä. Ensviikolla oliskin sitten käynti poliisiasemalle. En oo aiemmin osannut ees arvata, että mun pitäis tehdä lähestymiskielto jtk ihmistä kohtaan. Mulla on kuitenkin ollut turvaton olo, oon nukkunut levottomasti eikä koulusta oo tullut oikein mitään. Sen lisäks se mies on jtk kautta urkkinut mun tietoja ja kuvia fasesta. Juu se mies on täyshullu ja mun äiti tyhmä kun on sellaisen miehen kans tekemisissä.

No ei pelkästään ikäviä kuulumisia vaan myös hyviäkin. Mun hyvä ystävä on kirjoittanut neljä ällää ja saanut Forssan lukion parhaimmat arvosanat. Se on päässyt myös lehteen haastatteluun. Olen todella iloinen ja onnellinen hänen puolestaan. Tosiaan 1.6 on yo-juhlat. Mun kummipojan yks vuotissynttärit lähestyy kovaa vauhtia :) ja omatkin synttärit. Kesä on juhlia ja menoa täynnä.

siinä on tädin kullannuppu <33


1 kommentti:

  1. http://waytodarkside.blogspot.fi/2013/05/aikaa-sitten-heitetyn-haasteen-teko.html <--- viskasin sinua haasteella, jonka löydät tuosta osoitteesta omien vastausteni alta sieltä jostain :D

    VastaaPoista