sunnuntai 5. toukokuuta 2013

Pieni hymynkaari ilmestyi mun kasvoille

Voin varmaankin mennä iloisin mielin nukkumaan sillä sain tietää ettei T.U ookaan unohtanut mua. Se sanoi mulle tänään fasessa: "miss you beuatiful <3"  Aaws hymy syttyi huuliin ja silmiin. Mäkin kaipaan ja todella paljon. T:U:lla on vaan ollut kiireistä. Huomenna sillä alkaakin työt. Tosiaan voishan sitä kohta mennä jo nukkumaan, vaikka ei väsytäkään vielä paljoa. Tässä juttelen muiden yökukkijien kanssa fiksuja juttuja.

Mä haluan sut heti tänne mun kainaloon <3

Ja haluaisin saada muuteman suudelman ;)


Rakkautta väriin, sukupuoleen ja muihin seikkoihin katsomatta


Mun oma unelma ois saada mies joka on mun rinnalla vielä vanhanakin

Tosiaan pitäkää ihmiset hyvä asenne päällä! <33


Kauniita unia kaikille ihanille ihmisille! :)





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti