tiistai 22. toukokuuta 2012

Liian väsynyt

En oikein saa kiinni ajatuksistani, olen niin väsynyt ollut jo aamusta asti. Pää tuntuu tyhjältä ja mieli painavalta. Tekisi mieli vain sulkea silmät ja nukkua hetki. Yöllä heräilen painajaisista, kääntyilen, valitan ja puhun. Aamulla on raskas olo. Kun lopulta saan itseni ylös sängystä kello on niin paljon, että myöhästyn koulusta. Kävelen kouluun toistaen samoja ajatuksia kuin rituaaleja päivästä toiseen: mä haluan takaisin lämpimään sänkyyn, olispa viikonloppu, ei jaksa..

Nää univaikeudet pilaa kohta mun elämäni. Oon kokeillut käydä kuumassa suihkussa, juoda teetä illalla, rauhoittaa ilta ja tehdä jtk kevyttä. Kyllä mä nukahdan normaalisti, mutta painajaiset eivät jätä mua rauhaan ja pimeys ahdistaa mua. Joinakin päivinä nousen kuitenkin pirteänä vaikka olisin nukkunut vähän. Tänään ei ole sellainen päivä.





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti