keskiviikko 30. toukokuuta 2012

Helpotus!

Mä oon ollut pitkään huolissani yhdestä kaveristani jolla on mennyt huonosti enkä oo saanut häneen yhteyttä pariin kuukauteen. Tänään soitin hänen mummillensa, joka kertoi minulle että ystävälläni on asiat kunnossa, muttei pysty ottamaan yhteyttä kun ehkä vasta kesäkuussa. Mulle tuli todella helpottunut olo, et kaikki on hyvin eikä mun tarvitse enää murehtia öisin missä mun ystävä on ja onks sillä kaikki kunnossa.

Muuten tää on ollut vähemmän kiva päivä. Koulussa ei mennyt kamalan hyvin ja mun piti tehdä koulutöitä liittyen kuolemaan. Eli ei kovin piristävää, mutta onneksi ne on nyt tehty ja pois alta. Pään särkyyn ajattelin kohta keittää kahvia, sillä perinteiset särkylääkkeet ei muhun toimi. Kohta koulu loppuu ja huomenna on sellainen päivä kuin 12-14.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti