sunnuntai 24. maaliskuuta 2013

Unisieppari







Mun pitäis varmaan hankkia itselleni unisieppari, sillä se tosiaan sieppaa ikävät unet pois. Olin yötä ystävällä, jolla on unisieppari. Nukahdin heti ja herään keskellä yötä siihen, että mä nauran kovaan ääneen. Mun ystäväkin heräsi siihen. Mä en oo koskaan aiemmin nauranut unissani. Yleensä mä itken unissani ja heräilen painajaisiin. Mä nukuin kerrankin yöni todella hyvin ja olin aamulla pirteä. Kysyin mun ystävältä, näkeekö se koskaan painajaisia, ja se sanoi että hädintuskin ikinä. Oon, ehkä vähän taikauskoinen. Mä uskon, et unisieppari nappaa pahat unet pois ja oon kans todella kiinnostunut unista ennustamisiin. Horoskooppikin tulee luettua päivisin.

Näin sanottiin yhdellä sivulla:

Lainaus:

"Nauru unessa
Iloinen, vilpitön nauru kertoo elämän muuttuvan helpommaksi ja kevyemmäksi. Jos unessa aikuinen unennäkijä nauraa kuin lapsi taikka kuulee lapsen nauravan, luvassa on ehdotonta sydämestä kuplivaa iloa, elämä tuntuu ongelmattomalta ja vastuut pieniltä - kuten lapsilla."

Toivottavasti, toi pitäis paikkansa sillä mun elämä on ollut aika rankkaa viime aikoina. Toivoisin, että kaikki asiat alkais helpottaa. Välil tuntuu et elämä on yhtä ylämäkeä ja itsensä kiskomista. Koulunkäynti tuntuu rankalta, ihmissuhteiden ylläpitäminen eikä rakkausrintamalla oo mennyt asiat kovinkaan hyvin.. päinvastoin. Oma mielenterveys on kans aika vaakalaudalla. Mulle koitetaan löytää oikea diagnoosi ja mulla epäillään kaksisuuntaista-mielialahäiriötä. Välillä on sellasia mania vaiheita, että oon ylivirkee, tosi sosiaalinen ja nauran kaiken aikaa. Sit se toinen puoli on taas masentunut, ahdistunut, itsetuhoinen ja itkeskelevä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti