maanantai 25. maaliskuuta 2013

Aamuisia tunnelmia


Mä oon taas koulussa. Mun pitäis tehdä oikeastaan koulutyötä koneella, mut tänään mulla ei oo yhtään inspistä siihen. Mulla on tällä hetkellä aika helppoo koulussa, teen rästejä pari tuntia päivässä.  Mun on todella vaikea nousta aamulla sängystä ja lähteä kouluun. Koulussa mä kelailen vaan omia ajatuksia, ja lueskelen muiden blogeja tai uutisia netistä. Mulla on viel vähän päälle vuosi valmistumiseen, ja kohta pitää päättää mihin erikoistuu. Mun pikkuveli opiskelee ensimmäistä vuotta amiksessa logistiikkapuolella. Pikkuveljeä ei kauheesti opiskelu nappaa ja sillä on paljon poissaoloja. Tavallaan mä ymmärrän sitä, mut toivon että se ei heittäisi mahdollisuuksiaan hukkaan. Tosiaan tän päivän horoskoopissakin viitataan, et työnteko ei oo ruusuilla tanssimista. Ehkä mä kuitenkin koitan kirjoittaa ergonomiasta parisen sivua, ja kunpa joku kiinnostuiskin musta. ;) <33

Rapu 22.6.–22.7.
Työnteko ei ole pelkkää auringonpaistetta, mutta huomaat, että rehkimisesi tuottaa tulosta. Olet vahva ja pyrit eteenpäin, mikä saa tärkeän ihmisen kiinnostumaan.


Näin viime yönä aika suloista unta. Mun kaveri Heta esitteli mut tosi komealle ja hottikselle jätkälle joka oli mua pitempi ja sillä oli pitkä tukka. Me katsottiin sen jätkän kanssa toisiamme todella pitkään ja suudeltiin toisiamme. Heta oli todella hämmentynyt sen jälkeen.

Aaws mä kaipaan pientä ja suloista romanssia mun elämääni  <33












Ei kommentteja:

Lähetä kommentti