sunnuntai 24. maaliskuuta 2013

My Chemical Romance lopettaa :(


Surullista, että taas yks hyvä bändi tulee tiensä päähän 12 vuoden jälkeen. En koskaan päässyt My Chemical Romancen keikalle ja siihen ei tuu nyt olemaan enää tilaisuutta. Mä oon ollut fani vuodesta 2009 lähtien. Voin rehellisesti myöntää, et tällä bändillä on ollut muhun positiivista vaikutusta. Oon saanut paljon voimaa heidän biiseistänsä. Voin myöntää myös, et mun mielestä My Chemical Romace on tai oikeastaan oli yks parhaimmista alternative-rock bändeistä. Olin joskus tosi ihastunut laulajaan Gerard Way ja punainen tukka sopi mun mielestä tosi hyvin tälle jätkälle. Vaikka bändi kuoli, niin heidän biisinsä jaa elämään.

http://ylex.yle.fi/uutiset/popuutiset/my-chemical-romance-on-aika-lopettaa



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti