maanantai 25. maaliskuuta 2013



Tälläinen teksti osui tänään mun silmään kun kävin fasebookissa. Mä luin tän tekstin monta kertaa läpi. Mä päätin ottaa tämän, mun elämänviisaudekseni. Mä oon sellainen ihminen, että murehdin hirveesti asioista etukäteen. Eniten pelottaa, että mun hienot suunnitelmat tulevaisuuttaa ajatellen ei toimikaan. Elämässä tulee kuiteskin vastaan pettymyksiä, ja monesti suunnitelmat pitää laittaa uusiksi. Mun suunnitelmiin kuuluu muutto pois kotoa viimeistään elokuun puoliväliin mennessä. Mua ei olla häätämässä pois kotoa, mut oon halunnut muuttaa jo pitkän aikaa. Mun muuttoon vaikuttaa sellainen asia, et pääsekö mun ystävä Forssasta opiskelemaan Helsingin yliopistoon. Mun ystävä hakee moneen yliopistoon ja voi olla, että hän ei pääse Helsinkiin. Sitten mua stressaa se saadaanko me asunto ja mistä me saatais se. Mua jännittää kans miten opinnot sujuu, kun lyhyetkin päivät tuntuu tuskaisilta. Jos voisin ottaa kauniin taikasauvan käteeni taikoisin stressin, ahdistuksen, tuskan ja kaikki muutkin negatiiviset tunteet pois. Kuitenkin mä aion yrittää elää hetki kerrallaan ja vain tässä päivässä. :)

Niin ja mä suosittelen yhtä aivan ihanaa biisiä... Nimittäin Jesse Kaikuranta- näytän sulle rannan. Kertakaikkiaan ihanat sanat, musiikkivideo ja Jesse <3. Kun ekaa kertaa kuulin tän biisin ja näin musiikkivideon kyyneleet tulvahti silmiin.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti