sunnuntai 28. huhtikuuta 2013

Kaikenlaista jännää voi mahtua Sunnuntaihin

Mun oli tänään todella vaikea nousta ylös sängystä. Oikeastaan nousin vasta klo 13 jälkeen, vaikka olinkin ollut jo pitkään hereillä. Mut sai nousemaan ylös se, kun veli kertoi että on keittänyt kahvia. Hyppäsin ilmaan ja kiiruhdin äkkiä alakertaan hakemaan kahvia. Kahvi on mulle kuin taikasana. Yks ytäväkin ihmettelee, että miten voin juoda niin paljon kahvia. No mä oon sitä mieltä, että kyllä saa olla pieniä pahoita ;). Alkoholia käytän todella vähän, mutta poltan välillä tupakkaa.

Mä oon tänään miettinyt sitä, miten paljon ihmiset voikaan muuttua lyhyessä ajassa. Näin tänään mun ystävän kanssa hetken aikaa meidän kahta yhteistä kaveria. Nää meidän kaverit on muuttunut yhtäkkiä tosi etäisiks ja vaikutti, siltä ettei me oltu mun ystävän kanssa niille mieluista seuraa. Se puol tuntii mitä me hengailtiin oli tosi tuskasta. Lähdettiin sitten mun ystävän kanssa Leppävaaraan.

Kierreltiin kauppoja läpi ja istuttiin kahvilla. Meillä oli paljon juteltavaa kuten aina. Mentiin istumaan pihatuolille kun aurinko paistoi niin nätistä. Eikös siihen meidän viereen tuu joku juopunut mies. Se istuu oikein siihen mun kylkeen kiinni ja alkaa esitellä meille sen sarjakuvia. Se oli varsinainen riesa ja sen sarjakuvat oli kopioita fingerporista tai blondivitseistä. - __ - Se on jännä juttu kun mä ja mun ystävä vedetään puoleemme mielenkiintoisia ihmisiä. Tää ei oo todellakaan ensimmäinen kerta. On tullut huomattua, että juopuneista ihmisistä on vaikea päästä eroon ja ne ripustautuu.

Lopulta mä selviydyin kotiin asti. Mä aloin skypettää ihmisten kanssa. Skype on tosi hyvä keksintö. Oon hetki sitten ladannut sen ohjelman koneelleni. Säästää tosiaan kyllä puhelinlaskuissa. Ainut harmi on se, että mun kone ei tykkää skypestä ja saattaa välillä tiltata.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti